Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
4080321408   Personalitzar l'aprenentatge, un repte docent
2020-2021   Jornada / Jornades. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
  
   15/10/2020 - 22/10/2020 (5 hores) de 17:30h a 20:00h
   VT Curs a distància
   _ (A distància) 
  
Format   En línia
Sincronicitat    Síncron
Organització   Servei Educatiu Vallès Occidental VIII
  
   L'activitat es realitzarà en format virtual
  
Inscripció   14/09/2020 - 27/09/2020
  
Descripció i   Metodologia:   Individualitzar? Diferenciar? Personalitzar? És el mateix?
Podem adaptar la proposta educativa al ritme, als processos i als interessos i opcions d’aprenentatge de tot l’alumnat?
Com en podem fer un seguiment?
A través d’un breu seminari en línia de dues sessions, mestres i professors reflexionarem junts per a trobar-hi respostes i oferir orientacions per millorar la personalització dels aprenentatges.
  
Objectius   El feedback pretén reduir la diferència entre on es troba l’alumne i on es busca que estigui, és a dir, entre els coneixement previs i els criteris d’èxit. En aquesta empresa, tan rellevant és com de conscients som els mestres del punt de partida dels alumnes, com el coneixement que tenen els alumnes dels criteris d’èxit. En un context no presencial la relació entre aquests dos elements és encara més invisible. Aquest curs ens apropa al compromís docent en conèixer on tenim l’alumne, fer-lo conscient dels criteris d’èxit i promoure l’autoregulació dels aprenentatges
  
Continguts   -Valorar la necessitat de fer visibles els coneixements previs i donar valor al compromís docent en la cerca del punt de partida de cada alumne.
-Entendre els processos pels quals els alumnes poden apropiar-se dels criteris d'èxit de les tasques i reptes, i inclús construir-los amb el docent.
-Entendre els processos pels quals el feedback pot reforçar la motivació i el propòsit dels alumnes, ajudar a descobrir i fer visibles els criteris d'èxit i promoure l'autoregulació en el propi aprenentatge.
  
Avaluació   Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat
formativa i percepció de transferibilitat.
  
Requisits de  certificació   Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
  
E-mail   crp-castellar@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent